Despatx de José Antich. Llum de capvespre. Darrere la cadira del director, la panoràmica de la ciutat comtal. Na Pilar exhibeix un escot de vanguardia.

P: José, què volies?

J: Pilar, ja fa un any que vas heretar la columna d’en Baltasar i és hora de fer balanç.

P: Sí… no sé que em diràs però sàpigues que no em penso arronsar. Has contractat una opinió, no sóc una llicenciada que no sap situar Senegal al mapa.

J: Pilar no continuïs per aquí. Només vull felicitar-te. Et llegeixo cada dia i en els teus articles hi trobo tota la força de l’actualitat, la convicció d’una personalitat forta i dura, els referents d’una intel·lectual de primer ordre i la prosa d’una escriptora.

P: Moltes gràcies José.

J: No m’has de d’agrair res. Tot és mèrit teu. Mai cap articulista havia mobilitzat tants lectors a la web. Tothom et llegeix i opina sobre la teva opinió. Si em pregunten què és el poder responc el teu nom.

P: José…m’afalagues. Ja saps que la meva opinió és fruit de la reflexió.

J: I les teves conviccions.

P: Sí…

J: Ara com ara, són mals moments per la premsa escrita. Aviat haurem d’assumir que la situació és insostenible. No podem tenir una plantilla com l’actual. I …

P: Em vols oferir més feina?

J: Vul que siguis la dona Godó.

P: No diguis collonades. Jo sóc qui sóc i no seré mai la dona de ningú. La llibertat….recordes?

J: És un parlar Pilar. Vull que prenguis poder dins el grup. Mira, el vaixell és molt gran i necessitem gent amb talent. Has d’agafar més pes dins la direcció. Aviat rebràs una trucada del conde i penso que has de saber que estem amb tu.

P: I què m’oferiran?

J: No ho sé ben bé. Però no t’ho pensis.

P: José moltes gràcies.

Na Pilar s’acosta a la cadira de José Antich, amb un cop de mà ràpid retira el llibre de Calvin i Hobbes que llegia el director i…

Anuncis

4 comentaris

Filed under Uncategorized

4 responses to “Despatx de José Antich. Llum de capvespre. Darrere la cadira del director, la panoràmica de la ciutat comtal. Na Pilar exhibeix un escot de vanguardia.

  1. Pilar, no fem bromes.
    Aquí l’únic intermediari entre els mortals i el conde sóc jo, que per alguna cosa li gestiono les seves estades en hotelets.
    Per cert, en coneixes un que està als afores de Saint Tropez? És fantàstic…

  2. Xavier Baralla

    Aquesta trobada picant la puc seguir en streaming? Per cert, què vol dir streaming. Estic molt perdut nois….

  3. Avui que tanqueu -bones vancances tothom!- és també el dia en el que he pujat el meu últim (deu n’hi dó) text sobre la Rahola. Admeto que la meva pregunta sobre els seus doctorats dobles era, no una trampa, sinó un últim intent de veure què se sap a la blogosfera.

    El resultat de tot plegat és a http://cataloniawatch.blogspot.com/2011/07/lessons-in-democracy-case-study.html.

    A disfrutar, que queda poc temps. Lahora, mai millor dit…

Deixa un comentari

