Lírica antisociata

Poema escrit en resposta a “ ‘Wanted’ clase media“, publicat a La Vanguardia el 18/09/2011.

 

Qui pot creure que pagar un nou gravamen

ens ajudarà a sortir de la crisi

quan la Merkel i el que viu a l’Elisi

dicten tisores per passar l’examen.

 

Els sociates aproven un dictamen,

quan tothom sap que no tenen ofici,

ells van fent el que els surt de l’orifici:

“Nou impost de patrimoni!” exclamen.

 

Rubalcaba, marxista rovellat!

No veu que la seva hora ja ha passat?

Sort de’n Duran i del papa Benet.

 

Aquest diumenge encara assolellat

no tenia cap reunió amb el Mosad

i he volgut regalar-vos un sonet.

Anuncis

8 comentaris

Filed under Uncategorized

8 responses to “Lírica antisociata

  1. Emdic Juliana

    Ei nois,

    Felicitats pel bloc! Avui a LV publico un article sobre el corredor mediterrani, un tema que m’apassiona. He fet uns dibuixets i em sembla que pot ser del vostre interès. A mi també m’agrada la poesia, Pilar.

    Moltes gràcies i caca per en Candide (el Xavier m’ha dit que ho digui…)

  2. Mathew Free

    Ai, las! L’Emdic Juliana per aquí, és el que ens faltava. Aviat hauríem de fer un piscolabis amb tots els seguidors del bloc. Sense fer un gran estipendi, però que ens faci fruïr plegats.

  3. MÀRIUS CARGOL

    Ostres Pilar, que a tu et toca pagar? Sí que em sap greu… Però, ja ho saps, si necessites res… I, escolta’m, Juliana, jo em perdo una mica quan comences a tocar aquests temes tan tècnics. Tu no, Pilar? A veure si encara li diré al Conde…

  4. Xavier Baralla

    Perdoneu la pregunta però això de la classe mitjana és una aplicació de l’IuForn, oi? El meu nebot me’n parla sovint. La classe mitjana tiet, la classe mitjana.

    Ei, deixem-nos de bromes, jo pago molts impostos. Més no, si us plau. Estic amb la Pilar.

    Marxo que avui m’espera un estol de coloms al baixador de Vallvidrera. tites, tites, tetes i titis, titus amb tites, tites, tites

  5. oriol

    pèsol, se’t veu el plumero. no pots evitar parlar de corbes ni amb identitats suplementàries!

  6. Pèsol

    Com diria en Candide citant na Pilar:

    Do yo know who am I?

    Avui concert a les 19h a un terrat particulÀ de Sants. Vol privat?

  7. L’article d’avui m’ha recordat l’encíclica del nostre estimat Joan Ollé. Felicitats per aquest bloc. Que sapigueu que a l’hora de publicar aquest article a l’hospital de Manresa ha nascut una nena que es diu Julia!

    Una abraçada al grup Godó des de l’emisora nacional de Catalunya,

    Joan Mandril

Deixa un comentari

