Joc de mans

Aquest article respon “El órdago de Abas” publicat avui a LV 21/09/2011

¿Ens decidim a parlar de la veritat o continuem fent jocs de mans? ¿Responem les preguntes? ¿I Iran? ¿ I la resolució 242? Busca-la si tens temps i trobaràs que no la compleixen, no la compleixen. ¿Si el món ja ha decidit qui és el culpable, de què serveix la pau? ¿L’ou o la gallina? I una merda, ells van començar.

¿De veritat creieu que volen un estat propi? Només volen la fi dels altres. No volen el seu benestar. Volen que el món culpabilitzi els altres.  I vinga tothom a repetir la cançó: “jueus colonitzadors, accepteu resolucions.”  No, no siguem simplistes. El món ens mena a la ximpleria però posem-hi raó. Posa-hi Rahola (sic).  [Quan parlo del món em refereixo a l’opinió-pública-mundial-que-em-sembla i no pas al programa; el meu món.]

¿I Iran? M’he deixat alguns substantius que creen opiníó: colons, cordons, organitzacions dolentes, persones humanes, procés nuclear, destrucció total, guerres, culpa jueva, visió maniquea. I el mus.

Anuncis

4 comentaris

Filed under Uncategorized

4 responses to “Joc de mans

  1. Emdic juliana

    M’agrada molt el mus. És una dels pilars de la cohesió de l’estat. El mus i el corredor mediterrani. Us volia ensenyar uns dibuixets…

  2. Jordi Babeta

    Hòstia Pilar, ara sortim al 8tv aquest junts amb el Cuní. Ho podríem celebrar fent una barbacoa al Passeig de La Garriga aquest cap de setmana. Què me’n dius?

  3. Pilar, m’encanta quan utilitzes el terme antioccidental com a insult! No concebo persona racional i inteligent que no vulgui semblar-se a occident. O s’és dels nostres o s’és dels altres!

    Això em fa pensar en els benvolguts amics qatarís i el seu pro-occidentalisme obert i tolerant. Si UNICEF hi està d’acord, perquè carai hem de votar els compromisaris? Votar? això és democràcia? No! Nosaltres (tu, jo, en Vaspet i l’Antich) som la democràcia!

  4. Els que han de llegir els textos que citen son els autors que els citen. Rahola no s’ha llegit ni UNSCR 242 ni UNSCR 338, perquè si ho hagués fet, les seves conclusions haurien de ser diferents.

    Però sempre és possible que la senyora jugui al mus, i nosaltres subvencionant-li el pilpil mental.

Deixa un comentari

