Lahora màrtir

Article en resposta a Funcionarios, publicat a LV el 4/02/2012

Què? Aquesta no us l’esperàveu, eh? Sociates, musulmans, immigrants, sudaques… però funcionaris? A ningú se li havia acudit, eh? Doncs sí tu, avui he decidit cagar-me en els funcionaris.

L’article d’avui és el que m’agrada anomenar un “article màrtir”. Agafo un tema delicat, un col·lectiu sensible, una idea políticament correcta, i els deixo verds. D’aquesta manera espero rebre tota mena d’atacs de persones ignorants i sense opinió i esdevenir així la màrtir d’una causa que només jo puc entendre. Sabeu què vull dir? A més, m’avanço a qualsevol reacció, i ja a l’article preveig que seré atacada i incompresa. I així tots a callar.

El que em fa més gràcia, però, és fonamentar la meva teoria amb acusacions infundades i suposicions impossibles de comprovar. D’aquesta manera li dono una pàtina més agressiva a l’article, guanyant la credibilitat i respecte, primer, del Conde, i després, suposo, d’algun dels pocs lectors (lectores, espero) que em podeu arribar a entendre.

I aleshores ve el de sempre: apologia del sector privat, crítica dels pancartistes i vaguistes de sempre, la sempre resultona defensa de les classes humils, unes quantes dades sobre l’atur i una punyent frase final. Una mena de cop de puny ideològic que us deixi sense alè, confosos, meditatius… Pell de gallina i nus al coll. De res, mortals.

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Uncategorized

Deixa un comentari

