L’Emir de Cadaqués

Article escrit en resposta a “Juego de espejos“, escrit a La Vanguardia el 5/2/2012.

No vull repetir-me més que l’all però avui no escric sobre la Carmaggedon Chacón, perquè vaig deixar l’article fet el divendres abans de marxar a veure la neu a Cadaqués. Al final, res de neu i res de Cadaqués perquè amb en Rober ens va agafar un atac de passió i ens hem quedat tot el cap de setmana  a l’hotel Alfa de Sta. Cristina d’Aro, territori d’amants furtius trenca llits en temporada baixa i de turistes de borratxera amb el beneplàcit del Saura a l’estiu.
M’encanta citar a Maquiavel als meus articles. Els moros no poden fer-ho, primer perquè Florència mai va ser seva i després perquè no conceben una figura com la de El Príncep. Ells podrien titular-ho l’Emir, però tindria menys gràcia i seria una còpia barata com les bambes Adibas o Naike. A més, per Emirs ja tenim l’Emir de Qatar que ens amenaça en tallar-nos la tita i la llibertat mentre intenta sotmetre a totes les dones del món… totes? No. Una irreductible sionista combat ara i sempre l’invasor…  l’envait vull dir. L’ocupat. Bé, als moros collons! A la merda tants matisos!
Perdoneu, estic una mica irritada amb tant de fred… i amb tanta frega del Rober… ja m’enteneu. Sort d’aquella cançó del verano “tu me das cremita, yo te doy cremita…”. Deixem-ho córrer, amigues. Que el Gallardón no és un integrista. Y donde hay capitán no manda Jiménez Losantos. A no ser que sigui per tacticisme.
Ja no sé què dic. Em vaig a fotre un Palleador. És un petit plaer kitsch que em permeto un cop l’any. Em poso xancletes amb mitjons blancs i dino un Paellador. I tal dia farà un any.

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “L’Emir de Cadaqués

  1. Sort que és dimarts, i puc tenir esperança de començar el cap de setmana sense la imatge al cap com s’ho fa certa gent. Ni el meu poeta preferit (“trontollaran les cases”) em serveix per sublimar els seus efectes, ni em consola el fet que a Sta. Cristina d’Aro no hi ha hagut terratrèmol; com l’altre dia a Cadaqués.

Deixa un comentari

