Maritere, las líao

Article escrit en resposta de “¿’Tu quoque’, Teresa?” escrit a La Vanguardia el 12/02/20012.

Suposo que a aquestes altures ja heu vist el Convidat que em va fer l’Albert Om a Cadaqués (des d’on us escric aquestes ratlles:

Si amigues, signar amb dos colors és un “engorro”. Però és un dels pocs inconvenients de defensar una causa tan justa i noble com la que jo defenso. )

Com deia, en el minut 35:30 dic allò tan sincer de “no s’ha d’entrar mai en el terreny personal en els debats públics. No diria mai, “aquest és una mala persona” si no, “ha organitzat molt malament aquesta conselleria” “. I com que sóc molt conseqüent amb les meves paraules, avui he preparat un article que no entra per res en el terreny personal….

US HEU FIXAT AMB LA DE LA VEGA??? QUINA PAIA! MIRA QUE FER-SE UN LIFTING!!! LA TIA… QUINA MANERA DE DESGRACIAR-SE LA CARA? QUÈ PASSA, QUE NO SAP ASSUMIR QUE S’ESTÀ FENT UNA VELLA TXOTXA? QUE NO SAP ASSUMIR LA REALITAT QUE LES DONES TAMBÉ ENS PANSIM I SE’NS CAU EL PITRAM I PERDEM LA RIGIDESA DE LA NOSTRA PELL? ÉS UNA INCOSEQÜENT!!!! COM POT AJUDAR A LES DONES D’ÀFRICA I A LA VEGADA ESTIRAR-SE LA PELL COM SI FOS PAPER DE FILM! FEA, REQUETE-FEA! NO ASSUMEIXES LA VIDA COM ÉS!!! MALA PUTA (això no ve a cuento, però així farem bullir més l’olla)

Total, que no us fiqueu mai amb la vida personal de la gent. Està molt mal vist. Ah, i al final afegiu sempre el comentari: “que faci el que vulgui eh, que jo no hi tinc res en contra”.

Me’n vaig a fer unes pataes braves al port. Que diuen que ajuden a que la pell no s’arrugui…

 

PS: per cert amigues, si voleu veure un moment d’introspecció del meu pare misteriós, podeu anar al minut 16:57 del programa de l’Oms (com diuen les àvies de la Bonanova)

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Uncategorized

Deixa un comentari

