L’Alejo i el centre

Ai, ai, ai! Que no sabeu què m’està passant últimament! No sé què ho fa, però cada vegada em fa trempar més aquest Rajoy. No us ho sembla, que cada cop se’l veu més fort, més alliberat del fantasma d’Aznar, més deseixit… en fi, no sé si potser m’ho estic imaginant, o si potser és l’eròtica del poder, que ara té i abans no tenia, però la veritat és que ara li trobo totes les virtuts! Em recorda una mica l’Artús i tot! Bé, aquí potser m’he passat…

Però és que, a més de tot això, vau veure com en l’últim congrés va bandejar els extremistes del partit? Vau veure com l’Aznar ja no és qui era al PP? Veieu com, amb tranquil·litat, paciència i perseverància, els bons sempre guanyen? Sempre guanyeM, vaja? Veieu com el sentit comú s’imposa, al final? I sentit comú, amigues… vol dir el Centre! Perquè, mare meva, Rajoy és tan de centre, però tant! Sap tan bé que les ideologies han mort i que ja no cal cridar, que gairebé em començo a… emocionar. Amb ell l’Arcàdia, l’Edèn promès pels homes de Vanguardia, els de camisa i corbata com el Màrius Cargol, els homes forts, els liberals amb cor socialdemòcrata, o al revés, o qui sap, és a tocar. I visquin Hegel i Fukuyama.

I els cridaners, els indignats del color que siguin, seran silenciats com tu, Aleix Vidal-Quadras (fixa’t com insisteixo en dir-te Aleix, fins al títol de l’article)… Ai, maleït fatxa! Si ara et decapiten, t’està bé, per tant com em m’insultaves i et burlaves dels meus “fracassos” polítics en les nostres èpoques! Mira’m a mi, ara! I tu, en canvi, que no has sabut adaptar-te i t’has quedat allà quiet, insultant amb aquella veu afònica que tens! Mira, ara, qui se’n riu de tu, des de la tribuna més alta de l’opinió catalana! Apa, ves i corre al Gato al Agua, a veure si allà tenen compassió de tu, dretós! Jo, d’aquí estant, erigida en la veu de la sensatesa, no et sentiré per més que cridis.

 Article en resposta a Aleix sin cabeza publicat el 21 de febrer a La Vanguardia.
Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Uncategorized

Deixa un comentari

