En Guardiola ens marca el camí…

Article escrit en resposta a Ayudar a Òmnium publicat el 23.02.2012 a La Vanguardia

Amigues,

En el meu dia a dia tinc una passió secreta. Es tracta de fer-li un seguiment al sensual Pep Guardiola (no li digueu al Roberto, eh?, que ja tinc llits nous!) i veure que fa i deixa de fer. I resulta que l’altre dia, es presenta a Òmnium amb els seus fills per fer-los socis i d’aquesta manera donar suport explícit a Òmnium.

Sabeu de que parlo, no? Em refereixo als comentaris i crítiques que li han fet a Òmnium Cultural degut a una subvenció que ha rebut de la Generalitat. Les crítiques venen per part del partit més anticatalanista i responsable de tot l’arc parlamentari català amb diferència ja que, gràcies a ells, l’inigualable President Mas ha pogut tirar endavant els seus sensats, raonables i meravellosos pressupostos que asseguren retallades a tort i a dret per a gairebé tothom en aquest país (bé, aquí, a Can Godó, no acabem de tenir aquesta preocupació…). Han vingut del partit de la sobreexcitada de l’Alícia i que no han vingut de la anticatalanista de la Chacón (si no “rajo” una mica dels “sociatas”, després no dormo bé, sabeu?)

Llavors m’he dit: “Si en Guardiola va a Òmniun, jo en faré un article!” I així és com, amigues, ja tenia tema per avui. Però sense citar-lo a ell, eh? que després diran…

La Muriel ha aconseguit una cosa que està molt bé. Tot catalanista s’hi identifica i només la posen en dubte aquells que ho qüestionen tot (“qüestionar-ho tot…mmmm…a qui conec jo que ho critica tot…”). Jo d’entrada, quan va assolir-ne la presidència, vaig qüestionar-la (en serio…qui era que jo conec que ho critica tot…mmmm…). Però jo no sóc de les que ho qüestionen tot? no, oi? O sí? Jo sóc catalanista, no? Però ho critico tot, no? Però hem quedat que si sóc catalanista, la Muriel mola, no?. Però com que jo ho qüestiono tot, l’hauria de qüestionar a ella, no? Però de fet, em sembla que està fent una bona tasca i per tant li faig un dels meus humils homenatges, no? Però quan va començar com a Presidenta la vaig qüestionar perquè jo ho qüestiono tot, no? Ai mare, quin embolic!

Ser líder d’opinió i tertuliana comporta aquests embolics que al final t’acabes contradient, retractant, reafirmant, oblidant, defensant, criticant, atacant, entendrint i no se quantes coses més que fa que al final m’haig de tornar a llegir els meus articles i escoltar les meves tertúlies per recordar quina opinió en tinc jo sobre el que faci falta tenir opinió. Compreneu, no?

Bé, per resumir-ho amb poques paraules i no embolicar la troca direm que:

– Anticatalanistes que ho critiquen tot: no molen

– Òmnium: mola

– Muriel: ho peta

– PP: avui no mola

– Pujol i Basté: em molen i tenen unes converses brutaaaals, exceeeelses…

– Comunitat Valenciana i el Català: no mola. Caca de la vaca

– Guardiola: líder espiritual de Catalunya

Pilar (mola)

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Uncategorized

Deixa un comentari

