Vull decorar el bany del pare de Cadaqués

Ja sabeu, vull fer-lo més d’acord amb la seva personalitat… Per això trec un llibre per Sant Jordi. De fet, el vaig treure el passat dia 30. Es diu “En directe” i el milor presentador de la televisió i jo ens despullem mútuament. Amb en Cuní, parlem de tot tipus de temes com l’amistat, l’amor, les emocions, el sexe… De sexe… El Cuní i jo…

Compreu-lo, feu el favor. Que els polítics són uns corruptes i uns corto-plazistas… com es diu això en català? En fi, que jo no he dit mai que els polítics siguin curts de mires. Però ho són. I parlo de sexe amb en Josep, què més voleu?

Article escrit en resposta de ¡Viva el cortoplacismo!, publicat a La Vanguardia el 15/4/2012.

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Vull decorar el bany del pare de Cadaqués

  1. Sergi Martinez Salvans

    Quina enveja, tant debò pogues jo treure un llibre per resoldre els meus problemes financers. Sort.

Deixa un comentari

