Amnistia per Amnistia

Article en resposta a “Un burka para Amnistía” publicat a LV el 29/4/12

l’es

q

uerr

a                                                  corromp.

Qui té un gran poder té una gran responsabilitat. Això ho vaig aprendre al primer capítol d’Spiderman i a l’episodi que vaig viure en un peatge uns anys enrere. Potser vosaltres no ho recordareu, però jo vaig iniciar el #jonovullpagar. Aquesta rebequeria de nens malcriats m’ha agafat de cap de setmana i, és clar, no he pogut dedicar-hi l’atenció que mereix. No patiu, aquesta setmana reflexionaré sobre els límits de la llibertat individual i la llei que volem.

Ara, amb quatre sintagmes i una cita us explicaré què passa amb Amnistia: rostres empresonats, institucions sense criteri, islamistes legitimats, esquerra esquerdada. “No els donem peix, no els ensenyem a pescar, justifiquem les seves bombes.”

Aquestes organitzacions viuen de la legitimitat que l’opinió pública els confereix. I jo, com a garant i màxim estandard de la mateixa, intento erosionar-les al màxim quan en tinc la més mínima oportunitat. Amnistia? Anti-semites. I així, repetint-ho una vegada i una altra, us aniré persuadint, lentament, fins que arribi el dia que llegir “Amnistia” us farà el mateix efecte que llegir “Mohammed Atta”, el pilot borni que es va immolar a Nova York.

I mentrestant, anar cobrant de les royalties de Sant Jordi. Y ándeme caliente, y viva toda la gente.

2 comentaris

Filed under Uncategorized

2 responses to “Amnistia per Amnistia

  1. Oficialment reclamo per a mi la invenció del termini “das Rahola”. Mentre que no s’oblidi aquest fet, useu-lo sempre que vulgueu.

  2. Gràcies per posar al seu lloc a l’escurçó sionista un cop més!

Deixa un comentari

